امکانات پیشرفته سایت شرکتی

اگر برای کسب و کار خودتون نیاز به جدول مقایسه یا معرفی پلن های خدمات یا موارد دیگه دارین این امکان مورد نیاز شماست.

اگر سایت غیر فروشگاهی دارید و نیاز به عضویت حرفه ای کاربر در سایت شماست این امکان برای سایت شما مورد نیاز هست

همونطور که از اسمش پیداست برای پخش صدا یا موزیک از اینالمان استفاده میشه و بیشتر برای سایت های تخصصی معرفی و دانلود آهنگ به کار میره.

اگر میخواین توی سایتتون فیلم، کلیپ کوتاه، تیزر تبلیغاتی، کلیپ معرفی محصول و… داشته باشین علاوه برا داشتن هاست دانلود که مخصص آپلود ویدئو های شماس، باید از این امکان برای پخش حرفه ای و سفارشی استفاده کنید.

با این امکان آخرین پست های اینستاگرام شما در سایتتون نشون داده میشه.

توجه: این مورد نیاز به داشتن اکانت بیزنسی فیس بوک هست.

اگر دوست ندارین کسی محتوای درج شده در سایت شمارو کپی کنه از این امکان استفاده کنید.

این پک شامل 3 پلاگین سئو محصول، سئو ویدئو و سئو نقشه هست که اگر میخواین روی سئو تخصصی سایتتون کار کنید این پک برای سایتتون ضروریه.

اگر دوست دارین مقالات یا محصولات سایتتون در شبکه های اجتماعی توسط کاربر به اشتراک گذاشته بشن میتونین دکمه هایی رو برای اشتراک گذاری مستقیم توی سایتتون قرار بدین.

اگر نیاز به نمایش فرم هایی که توی سایتتون تکمیل شده دارین باید از این پلاگین استفاده کنید مثلا برای کلینیک دندانپزشکی که از طریق فرم نوبت ها رو ثبت میکنه و حالا میخواد این نوبت ها و اشخاص ثبت شده در قسمتی از سایت نمایش داده بشه تا نوبت های تکمیل شده کلینیک رو بیماران به راحتی ببینند.

امکانات پیشرفته سایت فروشگاهی

برای عضویت در سایت در حالت عادی، کاربران با نام کاربری و رمز عبوری که موقع ثبت نام وارد کردن میتونن وارد پرتال یا حساب کاربری خودشون توی سایت ما بشن اما با داشتن این امکان و پنل پیامکی هرکسی که قصد ورود به حساب کاربری خودش رو داشته باشه با زدن شماره همراهش و کد یکبار مصرفی که براش پیامک میشه میتونه وارد سایت بشه و با این روش واردشدن مشتریان به سایت راحت تر میشه.

سایت های بزرگی مثل دیجی کالا و ترب از این امکان استفاده می کنند.

برای عضویت در سایت در حالت عادی، کاربران با نام کاربری و رمز عبوری که موقع ثبت نام وارد کردن میتونن وارد پرتال یا حساب کاربری خودشون توی سایت ما بشن اما با داشتن این امکان و پنل پیامکی هرکسی که قصد ورود به حساب کاربری خودش رو داشته باشه با زدن شماره همراهش و کد یکبار مصرفی که براش پیامک میشه میتونه وارد سایت بشه و با این روش واردشدن مشتریان به سایت راحت تر میشه.

سایت های بزرگی مثل دیجی کالا و ترب از این امکان استفاده می کنند.

صفحه پیش فرض پرداخت برای سایت دارای اطلاعات زیاد و دیزاین ساده هست که با این امکان می توان هم گزینه های لازم برای خرید را تغییر داد و هم دیزاین زیباتری برای این صفحه درنظر گرفت تا مشتریان به آسانی و با پرکردن فرم مورد نیاز(نه بیشتر از آن) پرداخت خود را انجام دهند.

قطعا این امکان برای سایت هایی که میخواهند روی سئو سایت کار کنند ضروری است چون مشتری از پر کردن فرم با اطلاعات زیاد خسته می شود و نیاز است اطلاعات کم و ضروری از کاربر برای خرید گرفته شود و نه بیشتر از آن مثل کوجه در آدرس یا ایمیل و …

اگر کسب و کار شما خریداران جز و کل دارد با این امکان به راحتی هم فروش عمده و هم فروش جزئی را در سایتتون دارید. به این صورت که خریداران عمده دارای حساب کاربری مختص خود هستن و برای محصولات دو قیمت شامل قیمت جزئی و کلی مشاهده می کنند.

کاربران بعد ثبت نام وارد حساب کاربری خودشون میشن که صفحه ی پیش فرض سایت و دارای دیزاین ساده ای هست اما با این امکان، حساب کاربری مشتریان شما دیزاین خاص و منحصر به فرد و مختص کسب و کار خودتان را می گیرد و به راحتی میتونه چند امکان دیگه مثل تیکت پشتیبانی(توضیحات در تب بعدی داده شده است) هم داشته باشین و این حرفه ای بودن حساب کاربری این پیام را به مشتری می دهد که این سایت و کسب و کار برای مشتری خود ارزش قائل بوده و ارزش خرید محصولاتش را دارد.

اگر دوست دارین مشتریانتون با استفاده از تیکت توی حساب کاربری مشکلات، درخواست ها یا پیگیری هاشون رو انجام بدن به این امکان نیاز دارین و باید اینم در نظر بگیرید که وقتی سایت فروشگاهی یا آموزشی شما پر فروش و شلوغ شد باید شخص رو برای پاسخگویی به تیکت ها در نظر بگیرید.

اگر دسته بندی محصولات شما و زیرمجموعه آنها زیاد است برای مدیریت انها توسط کاربر و زیبایی در نمایش به این امکان نیاز دارید که نمونه از این امکان در سایت هایی مثل دیجی کالا که دسته بندی های زیادی برای محصولات خود دارد قابل مشاهده است.

با استفاده از این امکان می توانید فیلتر هایی براساس ویژگی های محصول خود در صفحه فروشگاه داشته باشید تا به کاربر در جهت دسترسی سریع به محصول یا ویژگی مورد نظر خود کمک کند و روند انتخاب محصول و خرید را برای کاربر راحت کند.

اگر دوست دارین آدرس فروشگاه شما توی سایتتون روی نقشه گوگل نشون داده بشه می تونین از این امکان توی سایتتون استفاده کنید.

 اگر متغیر های محصولات شما از حالت پیش فرض سایت تخصصی تر است برای مثال اگر محصول شما یک لباس دارای سایز بندی باشد می توان با حالت پیش فرض اجرا کرد اما اگر بخواهیم رنگ لباس را از بین چند میلیون رنگ به صورت انتخابی توسط کاربر باشد نیاز به این امکان خواهید داشت.

برای بررسی نیاز یا عدم نیاز به این پلاگین با مشاور خود صحبت کنید.

اگر تعداد محصولات شما زیاد است و می خواهدی روی همه آنها به صورت یکجا تخفیفی ایجاد کنید یا یکی از ویژگی های مشترک آنها را تغییر دهید به این امکان نیاز دارید.

همچنین اگر نوسانات قیمت ارز روی محصولات شما تاثیر دارد(برای تغییر دستی محصولات) و یا روزانه محصولات زیادی به سایت اضافه می کنید این امکان مورد نیاز سایت شماست.

اگر می خواهید به کاربران بعد از خرید جایزه یا امتیاز بدهید به این امکان نیاز دارید تا کاربر را با دادن امتیاز بعد از خرید انجام شده، تشویق به خرید بعدی کنید.

با این امکان می توانید با دریافت نام و ایمیل یا شماره تماس کاربر، اجازه دهید شانس خود را در گردونه امتحان کنند و شما می توانید در این گردونه جوایز یا کد تخفیف هایی را قرار دهید و از این طریق اطلاعات مخاطب را گرفته و به آنها هدیه دهید و در عین حال برای فروش به آنها اطلاعاتشان را در اختیار داشته باشید.

اگر نیاز به زیبا سازی و آیکون های انیمیشن دار و متحرک در سایت خودتون دارید این امکان مناسب سایت شماست.

با این ویژگی شما می توانید برای محصول خاص یا سبد خرید به صورت پیش فرض تخفیف در نظر بگیرید به طوری که کاربر با انتخاب محصول، قبل از پرداخت تخفیف و مبلغ با تخفیف را مشاهده کند.

همچنین می توانید حالتی را در نظر بگیرید که کاربر با خرید یک محصول کد تخفیف برای خرید های بعدی یا محصولات بعدی در نظر بگیرد یا حتی با خرید یک محصول، اشانتیون دریافت کند.

با این امکان شما می توانید زمانی که سایت شما در حال لود شدن یا باز شدن است، از لوگو یا تصاویر زیبا و انیمیشن دار برای نمایش به کاربر، به جای نشان دادن صفحه سفید داشته باشید.

اگر دوست دارید برای سایت خود بازاریاب داشتخ باشید که با فروش محصولات سایت شما با یک سیستم پیشرفته و محاسبه گر پورسانت، فروش و درآمد داشته باشند این امکان فوق العاده مناسب سایت شماست.

اگر دوست دارین کاربر برای هربار سفارش یا استفاده از خدمات به درگاه بانکی و … متصل نشه و وقتش گرفته نشه با این امکان حالتی در سایت شا بوجود میاد که کاربر بتونه هر مبلغی میخواد در حساب کاربری و البته کیف پول خودش در سایت شما واریز کنه تا  هر وقت نیاز به خرید داشت از اون کیف پول استفاده کنه.

اگر دوست دارید مشتریانتون بعد از خرید براشون فاتور اختصاصی از فروشگاه شما صادر بشه باید از این امکان استفاده کنید.

اگر میخواین علاوه بر خودتون، فروشگاه های دیگه هم محصولاتشون رو توی سایت شا بفروشن که سایتی مثل دیجی کالا یا ترب داشته باشین باید از این امکان شگفت انگیز توی سایتتون استفاده کنید.

اگر دوست دارید وقتی کسی وارد سایت میشه یا وارد صفحه خاصی از سایت میشه پنجره ای براش باز بشه و کد تخفیف یا اطلاعیه ای بهش نمایش داده بشه باید از امکان پاپ آپ در سایت استفاده کنید.

اگر سایت شما نیاز به پرداخت حق عضویت توسط کاربر داره و با این عضویت دسترسی های خاصی از سایت به کاربر داده میشه باید از این امکان توی سایتتون استفاده کنید.

با این امکان شما به راحتی قابلیت مشاهده آمار بازدید از سایت توسط کاربران به تفکیک کشور و نوع مرورگر و … رو خواهید داشت

قابلیتی که با ایجاد یک دکمه در سایت باعث تماس مستقیم به شماره شما یا کسب و کارتون میشه و اعتماد سازی خوبی رو در سایتتون ایجاد می کند.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی که هویت کسب و کار شمارو بررسی می کنه و نمادی رو به شما برای درج در سایت و جلب اعتماد مشتریانتون در اختیارتون قرار میده.